Critica:)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Critica:)

Mesaj Scris de Konan^_^Esseker la data de Mier Aug 18, 2010 12:28 am

*Kaleido Star a fost în general bine privit de către critici, majoritatea aclamațiilor fiind datorate primei serii.

Seria 1

Într-o recenzie a primului volum Kaleido Star (Kaleido Star - Welcome to the Kaleido Star[77]), Anime News Network a numit seriile ca fiind un „puf înduioșător fără prea multe calorii” și lăudându-i pe actorii japonezi care insuflau personajele, în special pe Ryo Hirohashi și Takehito Koyasu[78]. Anime On DVD de asemenea a observat prestația lui Koyasu, calitatea animației în scenele de spectacol și împlinirea apogeului în ultimul episod[79][80]. Underland Online a constatat că seria Kaleido Star este „...o serie extraordinară într-o categorie proprie[81].”

A doua serie

În ciuda faptului că au fost amânate de către episoadele recapitulative, Anime News Network au oferit recenzii pozitive despre primul Volum al Kaleido Star: New Wings. În timp ce acțiunea era criticată ca fiind „deschisă dintr-un scenariu de dramă shōjo”, recenzia a lăudat efectele vizuale, afirmând că „lucrul cel mai bun la Kaleido Star este, pe departe, cea mai uimitoare animație și valori de producție. Scenele de circ sunt de o originalitate sălbatică și câteodată îți ia respirația; calitatea animației nu s-a deteriorat deloc în al doilea sezon.” Cynthia Martinez de asemenea a fost observată pentru prestația ei vocală în rolul Sorei[82]. Anime Advanced de asemenea a lăudat primul volum, afirmând că „seria Kaleido Star primește din partea mea cea mai înaltă recomandare posibilă. Este un spectacol din care sunt făcute visele[83].” Pe baza seriilor, Chris Beveridge de la Anime On DVD afirmă că „seria Kaleido Star a fost per total o serie grozavă, cu o oarecare serie secundă slabă căreia i-a luat ceva timp să își găsească propria voce” dar care „încă este o serie care este foarte ușor de recomandat și care pe deplin merită să fie arătată unei audiențe mai tinere[84].” Holly Ellingwood de la ActiveAnime a afirmat că „Finalul a fost captivant și îndeplinit.” și făcând un sumar al seriilor ca fiind „Un anime care poate fi privit cu o bucurie pură. Înveselitor, Kaleido Star este o serie care te agită, fiind totodată inspiratoare și remarcabilă[85].”

Extra Stage

Anime On DVD a numit OVA-ul ca fiind „o parte frumoasă a muncii și cel mai bun mod de a izola unele lucruri pentru un timp, fiind orientată spre comedie și partea mai amuzantă a persoajelor... Este o poveste grozavă cu puțină individualitate, care este prezentată în aceeași manieră ca în ultimul episod al seriilor, însă nu prezintă la fel de multă anxietate și greutăți asociate acesteia. Fiecare sfârșit al discului te lasă zâmbind și râzând[84].”

...:::Naruto Max:::...
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Foiaie verde Maghiran